مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 00:052021-01-22اجتماعي

فارس من| نقل و انتقال معلمان در چه شرایطی امکان پذیر است؟


رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره نقل و انتقالات فرهنگیان گفت: جابجایی معلمان منوط به منافع دانش آموزان و بر اساس کمبود نیروی انسانی با توجه به اعلام نیاز در مقصد انجام می شود.

- یارمحمد حسین بُر رییس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و امور اداری صورت می گیرد، گفت: هر سال 5 هزار معلم بر اساس تقاضا و نیاز در مقصد جابجا می شوند اما امسال امکان انتقال تمامی فرهنگیان در آموزش و پرورش مقدور نیست.

  رییس مرکز نیروی انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دلیل عدم انتقال تمامی معلمان این است که اگر جابجایی فرهنگیان منجر به کاهش معلم در یک استان یا شهرستان شود و نظام تعلیم و تربیت در آن منطقه دچار مشکل شود مسلماً آموزش و پرورش با آن جابجایی مخالفت می کند.

حسین بُر تصریح کرد: بنا بر شرایط تا جایی که مقدور باشد برای رفاه حال فرهنگیان مساعدت هایی از لحاظ  وضعیت تجرد، طبقات و رتبه در فرم امتیازبندی لحاظ می شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی عنوان می کنند نقل و انتقال معلمان از قانون خاصی پیروی نمی کند بلکه برحسب شایسته سالاری و سلیقه ای رفتار می شود، بیان داشت: معمولاً سلیقه ای نیست و بر اساس نیاز و عدم نیاز در مقصد طبقه بندی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| نقل و انتقال معلمان در چه شرایطی امکان پذیر است؟

فارس من| نقل و انتقال معلمان در چه شرایطی امکان پذیر است؟